måndag 2 juli 2012

Radio Busan!

Nu är det sista dagarna i Busan, varje dag är det avskedsmiddager och det är många som jag måste ta förväl med, professorer, koreaner och andra utbytesstudenter. Under förra veckan blev vi inbjudna till den engelska radiostationen i Busan! Jag och några andra utbytesstudenter medverkade i ett av programmen! Vi diskuterade om Korea, kulturskillnader, roliga sitationer och lite om oss själva också.

Regnperioden är här i Busan, idag var första dagen på under en hel vecka som solen tittade fram.

Om två dagar far jag Seoul och där kommer jag att stanna i en vecka för att sedan bege mig till mitt nästa mål, Kina.







Inspecting the workers, they were doing a fairly good job :-P


 Last game with aerospace department team


Now is the last days in Busan, every day I have farewell dinners and there is many to say good bye to professors, korean friends and other exchange students. During the previous week we got invited to the englishspeaking radiostation in Busan! Me and some other exchangestudents participated in the broadcast! We discussed Korea cultureshocks, funny situations and a little about ourselves.

Rainy period is here in Busan, today was the first day as the sun shined for a while.

In two day I'll go to Seoul and there I'll stay for one week and after that I'll go to my next goal, China.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar